نایلون حبابدار سه لایه

نایلون حبابدار سه لایه :

نایلون حبابدار سه لایه جهت بسته بندی محصولات به کاربرده میشود این نایلون یکی از پرکاربرد ترین نایلون ها در عموم است ویژگی این محصول استحکام و مقاومت بالا در برابر محاظت از محصولات میباشد . همان طور که از نام آن پیداست این محصول از حباب های بزرگ و کوچکی که درون آن را هوا فرا گرفته است تشکیل شده است.

هرچه لایه های حباب بیشتر باشد ظرفیت کششی و استحکام بیشتری را از خود بروز میدهد . نایلون حبابدار سه لایه جهت بسته بندی محصولاتی نظیر لوازم خانگی ، فروشگاهی و … مورد استفاده قرار میگیرد . و به عنوان ضربه گیر عمل میکند.

یکی از تولید کنندگان نایلون حبابدار گروه صنعتی نایلون حبابدار است ، این مجموعه با چندین سال فعالیت در راستای تولید محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه مینمایید اگر به دنبال انواع نایلون هستید میتوانید با نایلون حبابدار در ارتباط باشید.

سفارش سازی ابعاد نایلون چگونه صورت میگیرد ؟

هیچ محدودیتی ذر تولیدات نایلون حبابدار وجود ندارد و می توانید با توجه به دقیقا آنچه که می خواهید را سفارش دهید ، اگر وزن و شکنندگی محصول بسته بندی زیاد است می توانید حباب ها را بزرگتر سفارش دهید تا میزان ضربه گیری بالا رود و یا بلعکس اگر وزن و شکنندگی محصول پایین است می توانید حباب های ریز با تعداد بالا سفارش دهید بهتر است در این باره با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

کاربرد استفاده از نایلون حبابدار :    نایلون حبابدار سه لایه

  • بسته بندی و حمل و نقل راحت تر
  • بسته بندی صنعتی
  • بسته بندی انواع محصولات
  • جلوگیری از ورود گردو غبار و کثیفی بر روی محصول
  • ضربه گیری بالا برای جابجایی محصولات
  • و…..

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 09125291070

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نایلون حبابدار سه لایه

پلاستیک حبابدارتوزیع کننده نایلون حبادارتولید کننده نایلون حبابدارخرید نایلون حبابداردستگاه نایلون حبابدارعکس نایلون حبابدارفروش نایلون حبابدار در کرجفروش نایلون حبابدار کیلوییقیمت نایلون حبابدارقیمت نایلون حبابدار کیسه ایکاور مبلمانکاور نایلون حبابدارمرکز فروش نایلون حبابدارنایلون حبابدار ارزان قیمتنایلون حبابدار از کجا بخرم ؟نایلون حبابدار جهت اساب کشینایلون حبابدار در تهراننایلون حبابدار در غرب تهراننایلون حبابدار در مشهدنایلون حبابدار درجه یکنایلون حبابدار محافظنایلون ضربه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *