نایلون حبابدار قطعات خودرو :

نایلون حبابدار قطعات خودرو  و از جمله محصولات پلاستیکی است که جهت محافظت از قطعات صنعتی و ماشین سازی به کار می رود. قطعات خودرو به علت کوچکی و اهمیتی که دارند باید در نایلون های بسته بندی مخصوص محافظت شوند.

تا در برابر آسیب و ضرباتی که حین جابجایی ممکن است پیش آید مقاومت داشته باشند. شفافیت، انعطاف پذیری، ضربه گیری به همراه مقاومت زیاد از ویژگی های این نایلون می باشد.

یکی از تولید کنندگان نایلون  حبابدار قطعات خودرو مجموعه نایلون حبابدار است این شرکت با چندین سال سابقه در راستای تولید انواع محصولات نایلونی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد هدف این مجموعه تولید محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب برای مشتریان است.

نایلون قطعات خودرو ویژه قطعات خودرو بصورت رول وکیسه دوخت شده به اندازه درخواستی همچنین رنگ زمینه قابل تغییر به رنگ دلخواه شما می باشد.

نایلون حبابدار قطعات خودرو

انواع نایلون حبابدار قطعات خودرو :

  • زیپ کیپ، وکیوم، لب چسب، پاکت ایستاده و… همگی از انواع پلاستیک هایی هستند که می توانند برای بسته بندی لوازم خودرو مورد استفاده  قرار بگیرند. بسته بندی قطعات یدکی و صنعتی مختلف با توجه به وزن و حساسیت این قطعات طراحی می شود. توجه به مقاومت بسته بندی در مقابل وزن متمرکز محصول، همچنین وزن وارد شده بر یک بسته از سایر بسته های چیده شده در انبار بر آن و نیز مقاومت در مقابل رطوبت از نکات مورد بررسی در طراحی بسته بندی این محصولات است.

چاب بر روی نایلون قطعات خودرو :

شما با چاپ بر روی نایلون میتوانید برند یا لوگوی شرکت و مجموعه خود را تبلیغ نمایید این کار یک روش بسیار آسان و ساده برای تبلیغات محصولات خود میباشد .  طراحی و تولید انواع نایلون بسته بندی قطعات صنعتی و ماشینی به صورت شفاف، پشت شیری، ساده و چاپ دار در این مجموعه انجام می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : 09125291070

نایلون حبابدار قطعات خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *